be somebody

Grym låt! (spotifylänk) sitter vid mamma och pappas dator just nu. Ska försöka att slita mig härifrån och ta reda på diskberget. Men jag känner inte för det precis, men det går ju fort.. Annars då, så har vi saker överallt i vårt tvrum! Mamma är i farten och målar och har sig. Skåp försvinner och en massa annat som man spar på sig, onödiga grejor. Blir säkert bra när det är klart. Brukar bli så när hon sätter den sidan till.

Var ju på stan idag och skulle leta något till Agnes, gick halvbra. kom hem med ett par nya skor och en påse från systemet. Så kan det gå! : ) Bild på skorna kommer nog senare! Nä, nu ska jag försöka att slita mig så jag får det gjort!

PUSS!
Janina - Modellen som skiter i alla måsten
2009-07-25 @ 01:56:40
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

SVAR: Tack snälla du! :D Vad snäll du är!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0