Platt-tv

Nu sitter jag här och flinar rejält. Jag berättade igår att jag hade sett en tv för några billiga tusen. Imorse var jag uppe strax efter åtta.(!) Käkade frukost med pappa och mikael som kom förbi. Iaf så tog jag bilen in till stan och åkte på Elgiganten. Slutade med att jag hade en tv i baksätet :) Jäkligt nice! Hihi. Sen var jag duktig och åkte på cul och till polisen. Skulle hämta ett papper hos polisen så det var inge farligt jag gjorde eller har gjort.

Snart ska jag åka och jobba lite 13 -21. Hoppas att tiden går fort så jag kan pilla på min tv sen. Haha! Ska ta mig en titt nu och sen åka. Kände att jag läre berätta över mitt nya inköp. :D

Fest imorn, taggad? oja!

lotta
2009-03-27 @ 14:49:38

FETT MED PARTY :D

Det kommer bli grymt ;)

lotta
2009-03-27 @ 14:49:59
URL: http://lottaandersson.devote.se

FETT MED PARTY :D

Det kommer bli grymt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0