Ä n t l i g e n !

Hallå!
Jag kan lova er och garantera mig själv att jag är helt slut nu! Ni anar inte hur skönt det är att ha intagit soffläge! Fyfan, det är så att jag kan gråta en skvätt bara för att det är så skönt. Men det ska jag inte göra, onödigt :)
Iaf så har jag jobbat idag. Efter fem timmar sömn så är man inte helt med speciellt inte om man är svintrött som jag var imorse sådär tio över fem. Gick bra på morgonen men sen vid lunch körde det ihop sig rejält. Maten var försenad, fattades en matlåda, jag tar fel kylväska med maten (två olika "byar"). Så jag läre "jaga" den andra bilen eftersom hon inte hade någon telefon på sig! Tog ju några minuter att hitta henne på nån utav gårdarna. Sen skulle vi städa och ja, det var inte min dag helt enkelt! Haha! :)

Sen var det bara att sätta sig på bussen och åka hemåt. Pussa Niklas hejdå och hoppa på cykeln till kommunen där jag stod och trampa och vänta på att nån skulle komma, sket i det och cykla till CUL och lämna in min ansökan till utbildningen. Efter det trampa jag hemåt så nu har jag duschat och intagit soffläge. Ska inte göra något ansträngade ikväll. Bara ta det lugnt. Ha saker inom räckhåll och så tror jag att jag ska beställa mat från Hot Chili. :) Nu ska jag chilla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0