förvirrad tjej.

Herregud, tusen tankar flyger runt och tar alldeles för mycket energi av mig nu. Har jagat lägenheter med mamma idag i flera timmar kändes det som. Finns några stycken men ja, det finns inte så många om jag säger så. Antingen så är dom för dyra eller så är det så att man måste köpa dom. Ja och Niklas ska till Uppsala och kika lägenheter på lördag. Är verkligen jätteglad för hans skull men samtidigt lite jobbigt också. Nu är man så van att ha någon att komma hem till eller att den andra kommer sen. Någon att somna bredvid, någon att vakna upp bredvid. Fasen vad jag kommer sakna honom! Vill inte ens tänka på det men idag iaf ikväll tänker jag på allt möjligt. Ikväll tänker jag på alldeles för mycket. Jag brukar tänka ganska positivt, att det löser sig, jag vet innerst inne att det KOMMER lösa sig. Men nu ser jag inte ljuset i tunneln. Nu kan vi spola fram någon timme så Niklas kommer hem så jag kan få en kram.
Cecilia
2011-07-21 @ 22:16:49

Phhuuu... Inte lätt. Hoppas du hittar en bra lägenhet. Duglig iaf.:) Det blir bra i slutändan. Det här kommer nog bara göra er gått... På det ena eller det andra viset :)

mami
2011-07-21 @ 22:20:13
URL: http://blingbling.dinstudio.se

vännen: det kommer att lösa sig, OM Niklas får en lägenhet i Uppsala, så är det bara några månader innan du är med honom igen, skolan är ju snart klar, det här fixar ni <3



love you mami <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0