turn up the music

Hallå!

Har jobbat dag idag så nu har jag hela kvällen ledig. Härligt! Har jobbat fyra kvällar nu så känns skönt att få vara ledig en kväll också. Imorn jobbar jag kväll igen. Så jag undrar vad jag hittar på ikväll. Niklas har dragit till Stockholm för att äta middag med några grabbar sen ska han ut och festa den lille rackaren. Känner ett visst sug av att gå ut och dricka några drinkar jag med. Men har ju inget kårleg så tyvärr kommer man inte in där Niklas ska ut. Lite surt. Men får ju skylla mig själv när man inte har fixat nåt. Just nu tycker jag lite synd om mig själv. Haha, men det får man väl göra ibland med. ;)

Annars kanske man skulle äta någon typ av middag idag. Känner ingen lust att ställa mig och göra något heller. Så har jag känt nu några dagar. NOLL insperation och NOLL ork. Får gå ner på Coop och kolla om jag hittar något gott och enkelt. Har ju lite rödvin så får väl dricka lite vin ikväll, det kan jag unna mig tycker jag!

Pappa
2012-04-29 @ 22:49:48

Tycker synd om dig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0