Move on, You got to move on I'm gonna get you real good So you can shake on

Hello! :)

Idag har hela familjen varit lediga så vi har varit och hälsat på Maj-Lis en sväng, sen var vi till morfar och nina och hälsade på. Vi kanske inte är sådär jättebra på att hälsa på folk. Men idag är vi nöjda över vår insats ;)
Annars då, Niklas har flyttat in i lägenheten som vi ska hyra och jag längtar tills jag också flyttar dit. Ska bli mysigt att få bo tillsammans igen. Även om det är ynka 25 kvm som vi ska dela på så kommer det bli mysigt! Niklas kommer hem imorn, så det ska bli mysigt. Nu var det ju en hel vecka sen vi sågs så vi har ju hunnit saknat varandra såklart! :) Så det blir säkert mys och ett biobesök kanske om jag känner oss rätt. Sen på lördag så ska jag, Agnes, Julia och Niklas åka till Järvsö och hyra snowboard och se hur det går. Spännande! ;) Kan tänka mig att det är nog bra lurigt det där med att få till det. Haha, men det blir kul att prova på! :)

Nu ska jag ta och borsta tänderna och se om Niklas ringer snart. :)
Godnatt, vi hörs imorn ♥
agnes
2012-01-30 @ 22:07:06
URL: http://agneslantz.blogspot,com

sv. Du är BÄST! Uppdatera bloggjäveln! :D

Love ya




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0