my only one

Hej!
Har inte riktigt haft tid med bloggen. Ingen ork eller lust. Tänkte att jag nästan måste uppdatera lite. Men vet inte riktigt vad jag ska ta och skriva heller. Idag känner jag att jag skulle vilja vara ledig idag och imorgon så jag kunde ta och åka hemåt. Niklas åker hem idag och är hemma tills på söndag. Är nog lite avundsjuk! Men ska se om det inte är någon som är sugen på att byta imorgon så jag kan få jobba dag istället och kan åka hem efter jobbet. Vore så skönt! Annars kanske jag åker hem på förmiddagen på lördag. Vi får se hur det blir! Annars är det ju ganska skönt att vara ensam i lägenheten men längtar efter mina fina kompisar.

Ibland får jag lust att bara flytta hem igen. Men har ju ett bra jobb och snart en fast tjänst här i Uppsala. Men men, räknar ner till vecka 30. Då ni, får jag semester för första gången i mitt liv. Kommer kännas magiskt! :D Har bara två veckor mot för dom andra på jobbet. Men det känns ganska nice ändå måste jag säga! Åh va jag längtar! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0