Smile!

HEJ!

Det var ett tag sen. Har haft fullt upp! Var hem i helgen till min fina familj. Åh va jag njuter när jag är hemma! Träffade min fina vän Cecilia som det var så längesen jag träffa! Jag, Agnes, Cecilia och Linnéa var på Trönörocken och hade det trevligt! Sen på söndagen sov jag och Agnes ut länge och hade det chill resten av dagen.

Nu har jag bokat hemresa igen. Åker hem på fredag igen! Can't wait! :) Då ska jag äntligen få träffa Malin som det också var evigheter sen vi träffas! Längtar!
Men nu ska jag göra mig klar för ett kvällspass. Här i Uppsala känns det som sommar och jag älskar det. Igår satt jag ute i bara klänning och höll på att svettas ihjäl. Luktar verkligen sommar ute också. Gilla! :)

PUSS!


weheartit.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0