my hometown

Hej!
 
Idag är jag ledig. Så himla skönt. Önskar att jag var ledig i minst en vecka. Hade suttit fint med en liten semester, en vecka i nåt varmt land. Drömma kan man ju göra iaf. Tog en liten välförtjänt sovmorgon till elva idag. Skönt! Sen dess har jag inte gjort så mycket. Ringt csn, äntligen och kollat läget om återbetalning av lån. En sak gjord iaf. Kollar läget i cybervärlden just nu och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske kolla på en film kanske?
Halv fem ska jag och Niklas och käka på Texas, gott! Fick sånt sug efter deras mat igår så jag fråga Niklas om han inte hade lust med det idag. Visst hade han det. Vardagslyx! :)
Nä, kanske gå och panta alla dessa jäkla flaskor som står och väntar i hallen. Köpa en liten morotskaka och kolla film sen kanske? Låter som en bra idé! :)
 
Vad gör ni idag?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0