Ain't it fun.

Äntligen söndag! Sexdagars jobbvecka, check! Åh så skönt. Sen att jag bara är ledig imorgon och sen väntar det fyra dagars jobb är en annan femma! Men iaf, jag jobbar, hänger i soffan och sover känns det som. Fast i torsdags spelade jag kubb med några från jobbet och hade jättetrevligt. Fick på tok för några timmars sömn. Att gå och lägga sig halv två och sen upp halv sex är kanske inte det smartaste draget jag har gjort, men jag kan säga att det var helt klart värd det! Haha! Sov som en klubbad säl på fredadsnatten kan jag säga.
 
Idag lyxade jag till det med en taxi till jobbet. Mest för att jag var SÅ korkad att lämna in cykeln i fredags efter jobbet. Men det var nog bra ändå, för mitt bakdäck mådde inte hundra. Sen att jag gick fram och tillbaka till jobbet igår var inte så skönt. Dit gick det rätt bra men hem vart det lite jobbigt efter att ha jobbat 8 timmar och vi går och står nästan hela tiden. Men det är jobbigast när jag börjar kvart i sju på morgonen. Det tar tid för foten att "vakna till" och förstå att jag ska gå på den. Fattar inte att benet inte kan lägga sig på plats och att jag slipper ha ont. Jag har ju inte ont hela tiden men det känns ju. Men iaf så åkte jag taxi imorse och fick skjuts av en snäll jobbarkompis hem. Guld värt!
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, göra mig skuldfri och kolla på en bra film! Kanske ta ett skönt bad också.
Nu har jag suttit på balkongen sen jag kom hem och surfat runt lite. : )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0