Andra december.

Nu är det redan december! Första advent igår. Gud va tiden rusar förbi nu. Det enda som fattas nu är lite snö på backen. Nu får det faktiskt komma lite snö tycker jag. Det är så tråkigt att se gräsmattan fortfarande. Snöguden, har du inget snö att leverera? Vet några som skulle bli glada. Mina skotergalningar till familj! ;)
Jag är ledig idag och har tagit igen några timmars sömn. Nu har jag ätit mysfrukost och lyssnar på julmusik.
Igår var det ju "officiellt" att få hänga upp adventsstjärnor. Jag är aldrig lika tidig som andra är. Jag hör mammas röst i bakhuvudet "böter skulle det vara för dom som sätter upp allt tjaffs innan första advent ;)"  Haha!
 
 
 
Idag kommer jag bara hålla mig inomhus. Känner mig lite krasslig i hals och huvud. Det är väl typiskt när man är ledig att det ska släppa då! Aja, så idag blir det bara att ta det lugnt. Fixa lite med julklappar, mysa, virka och kolla på film. Låter som en bra dag!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0