Rastlös!

Dom här dagarna har jag ju verkligen tid att blogga. Är ju bara hemma. Fast i helgen åkte jag in till Agnes och hängde med henne. I lördags var vi på Hölick och badade och solade. Mysigt! Sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi hem och grillade och spelade kort. Igår var det en slappdag.
Idag är jag ensam hemma, pappa åkte nyss för att jobba. Nu är jag bra less på min fot och bara väntar på att den ska bli så pass bra så jag kanske skulle kunna ta mig nånstans. Kan ju liksom inte ens köra bil. Men det blir bättre och bättre så jag ska inte klaga. Men nu är jag riktigt rastlös. Skulle behöva duscha, men har fått stränga order av pappa att inte duscha när jag är ensam hemma utifall det händer nåt, typ ramlar i duschen eller nåt. Kan jag ju förstå. Men ja, ni kanske kan förstå att man blir lite lätt rastlös. Kryper i kroppen på mig. Jag har iofs ganska lätt för att ta det lugnt ibland. Men när man är tvungen att ta det lugnt blir det bara långtråkigt. Jag ska inte klaga i onödan.
På fredag åker vi till Leksand! Längtar!
 
Ungefär såhär har mina dagar sett ut dom senaste dagarna. Altanen är nog mitt andra rum.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0