when she's away, lost out at sea, I could be the breeze that fills her sail.

Vilken kväll på jobbet! Full fart från klockan två till nio. Kan säga att mina små fötter var så trötta när jag gick hem.
Var en ny sjuksköterska som gick inskolning och gud så duktig hon var! Så himla trevlig! Småpratade lite efter jobbet på väg hem innan vi sa hejdå. Såna människor gillar jag! När man märker redan när man tar i hand och hälsar på varandra och känner, henne kommer jag att gilla!
Det var så skönt ute när jag gick hem och fint framför allt! Småregnade men det gjorde mig inget. Jag gick bara och kände hur nöjd jag är med livet just nu. Köpt min första lägenhet, trivs i fina Uppsala, är omringad av fina människor och har en helt fantastisk familj och vänner. ♥
 
Nästan så att jag tänkte gå en sväng med kameran när jag kom hem. Men mina fötter behövde vila. Men kolla så fint det var ikväll!
 
Fatma
2013-06-17 @ 14:31:35
URL: http://fatmas.blogg.se/

fin bild :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0