wrap your arms around me

Hej!
Jag har jobbat natt inatt så jag somnade som en stock imorse och sov nonstop till kvart över tre. Sov så himla bra. Men nu känner jag mig lite småseg. Funderar på vad man ska hitta på nu. Känns som att man inte hinner med så mycket när man ska iväg och jobba vid nio. Men nu jobbar jag inatt sen fredagkväll. Egentligen skulle jag vara ledig tills lördagnatt. Men var snäll och bytte med en kille som ville vara ledig på fredag. Då är jag ju ledig istället en extra dag veckan efter midsommar. Känns skönt, då kan jag åka hem. Eftersom jag kommer vara kvar i Uppsala över midsommar. För jag har blivit bjuden på bröllop! Åh, det ska bli så kul. I måndags hade vi möhippa för finaste Kim. Den vart superbra. Alla var nöjda, allra mest Kim tror jag. Hon vart så glad över våra planer.
På tal om bröllop så hittade jag en klänning i måndags som jag köpt. Den är så himla fin!
 
 
Svårt att få färgens rättvisa på bild. Men puderrosa är den!
 
 
agnes
2013-06-14 @ 08:53:38
URL: http://agnes.blogspot.com

Jättefin klänning! Du måste ta en bild när du har den på dig, eller nån måste knäppa ett kort!
Glöm inte att ta med systemkameran på bröllopet! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0