Mördaren ljuger inte ensam.

Idag har jag varit ledig. Superskönt! Jag har som städat som en tok och tvättat. Det är så himla skönt när det är gjort. Jag har en viss tendens att stöka till ännu mer när jag väl städar. Såg för tusan mer stökigt ut när jag väl höll på. Men nu är det rent och fint. Bytte gardiner i köket och kände mig som en riktig husmor. Fattades väl bara förklädet och att jag skulle laga husmanskost och bakat bröd också. Men det fanns det inte tid för.
Sen nu ikväll har jag tagit "gå på bio alldeles själv" oskulden. Jag har tänkt flera månader att jag ska gå på bio men jag har varit för kinkig "man kan ju inte gå på bio själv!". Men idag tänkte jag att nu är det dags. Så jag bokade och betalade. Sen fanns det ingen återvändo. Jag såg Mördaren ljuger inte ensam. Den var jäkligt bra! Så snygga kläder och lagom ruggig stämmning. Ville inte att den skulle ta slut. Så den kan jag rekommendera starkt. Och  nu vet jag att man kan faktiskt gå på bio själv. Så nu kan jag göra det fler gånger. Klart att det är mysigare att ha sällskap. Men det var skönt att gå själv också. Efter filmen så hade jag en tanke på att gå och ta en öl någonstans. Men jag knatade hemåt och tappade upp ett bad och smuttade på ett glas rödvin. Himla skönt!
Nu sitter jag i soffan nybadad och känner mig lite trött. Ska surfa runt lite innan jag stänger mina blå för idag. Imorn har jag tänkt att ta mig upp i vettig tid. Idag sov jag alldeles för länge nämligen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0