Fredag, sopslut!

Trött i mössan. Cyklade ner på stan efter jobbet. Kände för att kika runt lite. Kollade om jag kunde hitta nå fint. Men hittade mycket fint, men inget som passade plånboken så här på slutet av månaden. Haha. Var förbi systemet en snabbis. Väl hemma så åt jag en väldigt enkel middag, en inbakad capricciosa från frysen på Coop. ;)
Gjorde mina övningar och sjönk ner i badkaret. Tvättade håret länge och hade ansiktsmask efteråt, smörjde in hela kroppen med en ny body lotion.
Nu sitter jag i soffan med ett glas rött. Sämre kan man ju ha det. Ska kika på idol tänkte jag och virka.
Imorn ska jag och några tjejer till underbara Johanna i Stockholm! Vi ska ha middagsstaffet! Vi blir indelad i lag så ska vi få göra förrätt, varmrätt och efterrätt. Spännande! Och det ska bli så himla trevligt! Jag vill nästan gå och lägga mig nu och vakna upp av att det är lördag! Haha!
 
Denna underbara pingla gör sin sista dag på Niva idag! Och det var är så sorligt tycker jag! Men samtidigt är jag SÅ glad för hennes skull! Till hennes nya jobb och jag tror att det kommer gå superbra för henne! Dom nya arbetskamraterna kan skatta sig lycklig! : )
Jag känner mig bra lycklig som har blivit vän med just Johanna! Underbara människa! ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0