get it over with.

Åh, jag blev ledig! Hur skönt som helst! Jag har bara myst inne hittills. Plockat lite i köket och nu sitter jag i soffan och jäser. Blir inte klok på min svank, har ont idag igen. Har ätit två alvedon och hoppas att det ska släppa. Kanske att det har hjälpt en aning. Men ja, vet inte om jag orkar ta mig en cykeltur dock. Är ju en liten bit till Boländerna. Inte så värst långt, men kanske inte det bästa att hoppa på en cykel. Hoppas verkligen att det har släppt tills imorn. Jag gör lite övningar för att stretcha ut den. Men jag vet inte om det hjälper. Fortsätter det till veckan får jag nog gå till nån. Börjar fundera om det är nånting som ligger i kläm, nån disk kanske? Ja, jag vet inte. Vet bara att det gör ont och att jag börjar bli trött på att ha ont. Nog gnällt om det. Nu ska jag koka lite kaffe och fortsätta att njuta av att vara ledig.
Just ja! Ska slänga in en bild hur det blev med spegeln i hallen! :) Håll utkik!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0