lördag.

Hallå!
Idag väntar kvällsjobb! Har ätit frukost i soffan och nu ligger jag ner i en konstig ställning. En massa kuddar under benen och vetekudden i svanken. Fick en hostattack och det small till i svanken. Jävlar i min hallonbåt. Inte skönt. Har haft ont i svanken lite till och från i två veckor. Kommer bara plötsligt ibland. Men googlade lite igår på övningar man kunde göra. Så jag ska göra några sen, nu värmer det skönt iaf.
Fint väder har vi idag. Det är det här som är synd att man jobbar inomhus. Funderar på om jag ska gå till jobbet idag. Det kan vara ganska skönt att byta ut cykeln ibland. Jag jobbar kväll imorgon igen så jag har inte speciellt bråttom hem sen ikväll. Så får det nog bli! :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0