det är inte synd om dig.

Hej!
Idag masade jag mig upp redan vid nio. Framsteg! Haha! Men det var nog för att jag var så bestämd igår innan jag somnade att jag skulle bara upp då. Anledningen var för att jag ville upp i vettig tid eftersom jag ska jobba kväll idag. Ville ha lite tid att bara ta det lugnt. Åt frukost i soffan framför en film, men jag låg mest och slumrade och såg inte ens slutet. Men äsch, nu är jag rätt pigg ändå. Börjar jobba halv två så jag tänkte mest att jag skulle slänga in vad jag köpte på Ikea!
 
 

 
1. pallar! två utav varje färg. 2. Lådor! 3. Filtar (som jag inte har bestämt mig om det ens passar..) att ha i soffan & fåtöljen, eftersom det blir så lätt dammigt när det är vitt. Sen köpte jag kuddar också, en kudde fick ett örngott som jag har virkat själv.
Sen köpte jag ljus såklart som nästan är ett måste när man är där. Men det var lite tråkigt att visa tyckte jag.
Nu ska jag ta och göra mig klar för jobb!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0