Fredag 27/9

Åh va trött jag var när klockan ringde tjugo över fem imorse. Tyckte jag nyss hade somnat, men icke. Var bara att kliva upp och cykla till jobbet. Nollgradigt och kallt var det. Burr, märks att det är höst. Jobbade på och det var rätt mycket att göra. Men nu måste jag spy ur mig lite, jag tycker att det är så drygt med folk som ska klaga jämt och ständigt. ÅH! Jag orkar inte höra på folk vissa gånger. Usch och fy. Har man inget bra att säga så kan man lika gärna vara tyst. Visst vissa gånger man kanske inte drar jämt och tycker lika. Hetsiga diskussioner som inte man orkar lyssna på och det suger ur energi från en. Jag kände mig ganska glad och nöjd när jag satte mig i fikarummet, men det slutade med att jag gick tidigare för att jag inte orkade lyssna på allt gnäll och kände mig mest irriterad. Fasiken!
Och det regnade när jag cyklade hem! Min väderönskan igår gick inte igenom, typiskt!
Haha, det här vart ju ett positivt inlägg! :) Nu ska jag krypa upp i fåtöljen under filten och virka lite. Kanske tar ett glas vin, det är ju ändå fredag! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0