Slow down, lie down. Remember it's just you and me.

Idag har varit en bra dag! Sov som en gud. Klev upp och gjorde frukost, tog en snabbdusch. Fick sms av Johanna från jobbet om att hon måsta ut från lägenheten. Haha, stackarn har varit sjuk och blev lite rastlös. Man vet ju själv hur det är när man börjar bli frisk, rastlös till tusen! Så vi möttes upp på stan och tog en latte och satt och prata en stund. Det är sånt som jag uppskattar. Spontana grejer! :) Lite för hennes skull som jag bloggar nu! Hon tyckte att det var dags att uppdatera och det har hon helt rätt i.
Efter stan så knallade jag hem och tvättade en hög av tvätt. Så skönt att få det gjort. Laga mat mellan varven och sen blev det fåtöljen som väntade på mig. Sitter och virkar lite och kollar på one tree hill. Virkar faktiskt ett örngott till lilla Johanna också! Går framåt och det är så kul att virka till nån annan än till sig själv! Och jag måste säga att det blir rätt fint också!
 
Imorn efter jobbet så hoppas jag på fint väder så jag kan gå en sväng med kameran och knäppa lite höstbilder som jag kan posta här sen : ) Håll tummarna. Jag vill ha fint väder, inge blåst och inte allt för hårt solljus! Hoppas vädergudarna hör min önskan.
 
Ni får en låt istället för en bild, eftersom det ekar på den fronten! :)
 
 
mami
2013-09-26 @ 21:34:38

jag håller med Johanna, du måste uppdatera oftare <3

jag väntar fortfarande på bilder sedan middagen i lördags, sen längtas jag efter dig <3

Puss Mami

Svar: Ja jag får försöka skärpa till mig! Åh, jag önskar att jag var flitig med kameran. Men det blev kanske på sin höjd två suddiga bilder :(
Jag längtar efter er också. <3<3<3
PUSS!
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0