there goes my guiding lights.

Hello!
Idag har jag varit så jäkla trött på jobbet så strax innan jag stämplade ut var jag inte säker på vad jag hette.
Cyklade hem och la mig direkt i soffan och slumrade nån timme. Sen dess har jag faktiskt inte gjort så himla mycket. Valt ut kläder iaf, för imorn så åker ett gäng från jobbet på kryssning! Det ska bli kul! Kul att ha något att se framemot den här veckan. Hamnade i en liten svacka tror jag. Ni vet en sån där när man inte har lust att göra något och känner sig mest less på allt. Men nu börjar det repa upp sig. Såna gånger måste man tänka på allt positivt man har här i livet. Som en kick-ass familj och vänner som bryr sig. Jag har en fantastisk egen lägenhet som jag äger och jag måste säga att jag är en ganska grym person.
Så gott folk, var glada och var positiv! Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna.  ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0