imorgon kommer aldrig bli som igår.

Hallå.
Gäsp, jag börjar sakta men säkert vakna till liv. Har sovit väldigt skönt fast jag låg och vred mig imorse när jag kom hem. Hann tänka, "men vadå, är jag inte trött?" , men jag somnade kort därefter.
Det är det här som är så tjatigt med att jobba natt. Man vaknar vid fyra, fem, äter middag, kanske man hinner med att dra en sväng med dammsugaren och sen är det dags för att cykla mot jobbet. Det där så kallade sociala livet har man inget begrepp om. Tur är väl att man jobbar med människor och har härliga arbetskollegor. :)
Men på fredag, då kommer Agnes och Cissi hit och på lördag tar vi en roadtrip till Vingåker. Vi ska hälsa på grabbarna grus. Det blir kul! Jag har redan planerat fika som vi kan ha i bilen. Jag tror jag längtar efter att få träffa lite folk!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0