The conjuring

Har nyss sett den här filmen! Den var faktiskt rätt så bra. Enligt mig så finns det inte så många bra skräckisar. Men den här var faktiskt snäppet bättre än dom som jag har sett. Sen har den ju fått 7,8 i betyg av imdb. Jag tycker filmen är värd dom. En viss person har tjatat om att jag måste se den, och att jag inte fick ha några lampor på. Sagt och gjort. Låg med filten redo om jag lära gömma mig. Men så farlig var den inte. Visst, jag hoppa till och skrek "jävlar!" nån gång. Jag har nån sjuk grej för mig att kolla på skräckfilmer själv, gillar att skrämma upp mig.
Men nog tror jag att det blir ett oth avsnitt innan Revenge. För att inte tro att jag ska bli besatt eller att det är någon som har tagit självmord i lägenheten...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0