Fredag 10/1.

Inatt satt jag vaken länge skulle jag vilja påstå. Efter tre la jag mig i sängen. Nu har jag vänt på dygnet, vilket var tanken eftersom det väntar två nätter av jobb. Vaknade av att mobilen ringde för fullt. Jag har lagt ut min gamla tvbänk på blocket eftersom jag köpte en ny i måndags när familjen var på Ikea. Min nya är så fin! Liten och vit! Precis som jag vill ha det. Mamma är bra eftersom hon lyckades övertala mig att köpa den. Jag ångrar mig inte kan jag säga, för den passa så himla bra! :)
 
Jag satt och virkade för fullt inatt och blev klar med mitt örngott. Ett örngott av mormorsrutor. Var lite pilligt att virka ihop den, men till slut så fick det duga. Tänkte att jag skulle visa resultatet här. Mamma var nyfiken!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0