Helg! ♥

Hallå bloggen.
Jag är så dålig på att uppdatera så jag borde skämmas.
Nu i helgen är jag ledig, så himla skönt. Idag började jag med en rejäl sovmorgon. Har inte varit vaken nå länge om ärligheten ska fram. Smuttar på kaffet och funderar på vad jag ska ta och hitta på idag. Jag ska nog gå en liten sväng på stan tror jag. Lönen har ju rullat in. Jag har faktiskt letat efter en ny väska. Kanske jag hittar nån.
 
Imorn ska några tjejer från jobbet träffas hos Kim. Det vankas middags-staffet och utgång. Jag tror att alla längtar lika mycket. Låter som så. Vi ska mötas upp lite innan på ett glas. Kommer bli en lång dag, men en väldigt trevlig sådan! :) Åh, va jag längtar! Den största frågan är väl som vanligt, vad sjutton ska man ha på sig? En till anledning att ta en liten tripp på stan. Men först ska jag göra mig skuldfri för denna månad.
Over and out.
 
 
 
 
Johannas örngott som blev klar i veckan! Vart faktiskt nöjd, klart det alltid kan bli bättre. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0