Lördag 25/1,

Lördag! Äntligen! Som jag har längtat efter denna dag! Idag ska vi tjejer från jobbet ses. Vi ska mötas upp vid halv tre på Stationen för ett glas. Sen bär det hem till Kim för middags-stafett! Vi drar ett namn och ser vem man hamnar med, sen en till lapp för att se vilken rätt man ska tillaga. Sen vankas det utgång.
Jag låg och drog mig till halv elva. Hoppa in i duschen, kokade ägg och bryggde kaffe. Härligt! Ansiktsmask har jag hunnit med också. Nu märks det att man är verkligen en tjej. Haha! Valt ut kläder för kvällen. Det får bli en svart klänning, med brunt skärp i midjan. Enkelt och snyggt. Svart funkar ju alltid och jag hade lite svårt att bestämma mig vad jag skulle ha på mig. Provade alla klänningar som jag hittade men äh. Black it is.
Nu ska jag ta och lyssna på lite musik och sminka mig. Skönt att ha bra tid på sig.
Slänger nog in en bild sen på resultatet! ;)
 
Ha en fantastisk lördag! För det ska jag ha! : )
 
 
Nu längtar jag till sommaren. Då man kan sitta på balkongen och bara njuta. Snart så..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0